ערב גיקים

אתמול אני וחברי הטוב ש' שחזר לביקור מולדת מפתיע (הוא אמר שגם הוא היה מופתע) יצאנו לערב גיקים.

מה זה "ערב גיקים" אתם שואלים? נו טוב, זה בדיוק כמו ערב של גברים, שרק שבמקום הבירה והכדורגל יצאנו לאכול חומוס בחומוס אשכרה ומשם המשכנו להרצאה שנתתי במועדון הלינוקס של הרצליה,הרצלינוקס, על חידושים בטיפול בזמן במערכת ההפעלה לינוקס וקינחנו בערב על מיחשוב עננים בגרג' הגיקים. גיקים או לא גיקים? 

הערב התחיל ברגל ימין כשבמטה קסמים מצאנו מקום חנייה(חוקי!) ממש בסמוך לחומוס אשכרה. החומוס באשכרה היה כרגיל טעים (ובעיקר ממלא), אבל לא מלהיב. ש' לעומת זאת מצא את החומוס נפלא, אולי בגלל הזכרונות.

בהרצלינוקס פגשנו את א' שעבד איתי שהגיע להרצאה וש' שיעשע אותנו בחידה ("יש שני threads שמריצים כל אחד לולאה בת עשר איטרציות, בכל איטרציה בכל אחת מהלולאות מתבצע ת העלאה ב- 1 של משתנה משותף בין שני ה- threads. אין שום הגנות או מנעולים בין ה- threads. אם המשתנה המשותף מאותחל ל- 0 בריצת התוכנית מה הערך המינימלי שהוא יכול לקבל בסופה?") ולאחר מכן פתחתי בהרצאה.

כמו כל פעם שאני מעביר הרצאה בפעם הראשונה, הרגשתי שיש הרבה מקום לליטוש. מזל שיש הרבה מועדוני לינוקס בארץ…אני אלטש את ההרצאה עוד קצת ואעלה את השקפים לאתר.

כשההרצאה התחילה היו חמישה אנשים בקהל אבל לאורך ההרצאה הגיעו עוד ועוד אנשים עד שבסופה החדר היה מלא, כולל משתתף אחד שהגיע לשקף האחרון 

הגענו לגרג' בשמונה וחצי בדיוק, שזו בדרך כלל שעה מוקדמת מאוד. אבל הפעם, אולי בגלל שהגיעו יחסית מעט אנשים (באופן יחסי – היו יותר מחמישים) התחילו מוקדם, לפחות זאת היתה ההתרשמות שלי. ההרצאות היו טובות אבל איך שהוא לא הצליחו לחדש לי הרבה. כנראה שאני גיק מדי. בתמונה אבנר אלגום מעביר את הרצאת הפתיחה.

עד כאן מהגיקים. שבוע הבא נצא להאבקות בוץ נשים ונשתה וויסקי כמו גברים אמיתיים 

גלעד

 

Leave a Comment

Filed under כללי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.