אינטרנט סלולרי מהיר עם סלקום, AirCard850 ולינוקס

חברת סלקום יצאה במבצע, שנגמר היום, שבו ניתן לקבל לנסיון של חודש חינם כרטיס מודם סלולרי דור שלישי של AirCard850 וחשבון. חיבור אינטרנט סלולרי זה דבר שימושי בעיני, אבל שלא ששתי לברר על חשבוני אם הדבר הזה עובד עם לינוקס כמו שצריך (חשבון רגיל דורש התחייבות לשלוש שנים) לאור ניסיון קודם ולא חיובי עם אותה חומרה וספק שירות אחר והמבצע הזה נראה כמו הזדמנות טובה לברר. אתמול נרשמתי למבצע והיום החבילה הגיעה עם שליח. “מתנה ליום האהבה”, כמו שאשתי אמרה בחיוך.

מה אני יגיד לכם? זה עובד ואפילו יפה מאוד. את הפוסט הזה אני כותב מהרכבת דרך החיבור הסלולרי.

Sierra, החברה שמייצרת את כרטיס החומרה טורחת מאוד להדגיש שהוא עובד רק עם אי אילו מערכות הפעלה של חלונות בהרבה מקומות, מההדפס על העטיפה של הכרטיס (כולל המדבקה הנוספת שמבטיחה תמיכה בויסטה) ועד הדף באתר הבית הרשמי של החברה שבו מתואר בפרטי פרטים כיצד ואיך להפעיל את הכרטיס (הבלתי נתמך, כאמור) על לינוקס, כולל הסבר על גרסאות ישנות (עד 2.6.8) וחדשות.

מה אני אגיד לכם, אנשים טובים יש ב- Sierra. מעבר לדף האמור בעמוד הבית שלהם (שצריך קצת לחפש כדי למצוא אותו, יש להודות) כל מה שצריך זה את ה- APN של סלקום (שמסופקת למשתמשי חלונות בצורת תוכנת Dialer כמובן). חיפוש מהיר בגוגל גילה שמילת הקסם היא “internetg” ובא לציון גואל.

אז סחטיין וכל הכבוד לחברת סלקום על בחירה בספק חומרה ראוי וטוב ובמימוש פשוט וסטנדרטי. אני באמת לא רוצה להטריד את התמיכה הטכנית שלכם ואני גם לא צריך. דף עם לינקים לפריטים האלה באתר האינטרנט של סלקום היה יכול להיות נחמד (קומפלט עם האזהרה שמדובר בשימוש בלתי נתמך לחלוטין, כמובן), אבל אני באמת לא רוצה להיות קטנוני.

גלעד.

 

Leave a Comment

Filed under כללי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.